Klacht Giant: Velg vertoont na 3 jaar meerdere scheurtjes rond meerdere spaken

Arnold

Op 04-03-2011 bij Bikestore in Houten een Giant Rico gekocht. Op 02-06-2014 constateerde ik dat in mijn velg rond meerdere spaken meerder scheurtjes waren ontstaan. Bij Bikestore had men dit nog nooit meegemaakt, en gedacht werk aan een materiaalfout. Met heeft direct gebeld met Giant. Dit valt onder de garantietermijn 2 jaar, en deze was verlopen. Er viel niet over te praten. Op 05-06-2014 heb ik een mailtje gestuurd naar giant-europe.com. Omdat ik geen reactie kreeg heb ik deze mail meerder malen verzonden. Helaas. Op 24-07-2014 heb ik gebeld (0320296296) met Henk Bron van Giant. Deze weigerde mij te woord te staan omdat Giant alleen correspondeert via de dealer. Ik heb hem verteld dat mijn dealer op 02-06-2014 met Giant heeft gebeld, maar toen nul op het request heeft gekregen. Volgens Henk Bron “was dat jammer dan”, en hij brak het gesprek abrupt af. Gevolg is: Nieuwe velg € 149,00 plus montagekosten € 55,00 voor een fiets van net 3 jaar oud.

Vergoeding kosten velg € 149,00 met montagekosten € 55,00

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Arnold
    Reeds eerder contact gehad over Giant met Consumentenbond. Men heeft mij Klantenkompas.nl geadviseerd, wetende dat Giant hier toch niet aan deelneemt. Een consument is bij Giant rechteloos. CB laat een langdurig en trouw lid in de kou staan. Wat houdt de juridische dient van CB eigenlijk in?

Arnold

Ook een klacht indienen over Giant?