Klacht Giftcardstore.nl: Geen coulance verlopen kadokaart

Klachtnummer
# 475599
Gebruiker
A. Aicha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kadokaart gekregen voor mijn verjaardag, maar niet wetende dat hier een einddatum aan vastzit. Ik wilde de kadokaart verzilveren maar deze werkte niet meer. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij geven aan dat mijn kadokaart afgelopen februari is verlopen. Het was ook niet mogelijk om deze termijn te verlengen. Ik ben dus €45,- kwijt en er wordt geen enkele coulance aangeboden.

De oplossing

Ik wil dat de datum verlengd wordt zodat ik de kadokaart die ik heb gekregen kan besteden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Giftcardstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Giftcardstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen