Opgelost door Giftforyou.nl: Beperkte beschikbaarheid, kaart verlopen en nu verlengen niet mogelijk.

content Opgelost
Y1234

Ik heb een cadeaubon even weg voor 2 gekregen. Verschillende keren geprobeerd om ergens terecht te kunnen. Het aanbod was zeer beperkt en iedere keer als ik belde en aangaf dat het een gift for you kaart betrof, leek het alsof de hotels er geen zin in hadden. Opeens waren er dan ook bijna geen mogelijkheden qua beschikbaarheid en altijd door de week. Daarna hebben we het een beetje opgegeven. Inmiddels is de kaart verlopen en is verlengen niet mogelijk. Ik kan me herinneren dat verlengen eerst nog een jaar mogelijk was na het verlopen van de kaart. Opeens is dat nog maar 6 maanden en nu zijn we dus 59€ kwijt.

Ik zou graag nog gebruik willen maken van de kaart en toch willen verlengen. Als het aanbod en de beschikbaarheid niet zo beperkt was, hadden we allang geboekt. We hebben. Als ik administratiekosten moet betalen is dat oke.

Giftforyou.nl
    Beste Y. Hollanders,

Bedankt voor uw review.

Graag ontvangen wij van u het mailadres waar wij u het aanbod van het verlengen van de kaart naartoe kunnen sturen. Dit is altijd mogelijk, mocht u in de toekomst hulp nodig hebben bij het boeken kunnen wij u altijd assisteren.

GiftForYou
    Y1234
    Ik heb mijn e-mailadres in een prive bericht gestuurd, maar helaas nog geen mail ontvangen.

Y1234
    Rechtstreeks naar giftforyou gemaild en nog altijd geen reactie
    Giftforyou.nl
    Beste Mevrouw Hollanders,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben de code toegezonden naar uw mailadres.

GiftForYou

Y1234
Heb een nieuwe code gekregen die gelukkig veel langer geldig is. Bedankt

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?