Opgelost door Giftforyou.nl: cadeaukaart Uitje voor twee ongeldig

Jan46

Vorig jaar oktober kreeg ik de kaart cadeau. Wilde nu de kaart gebruiken, dus even op de site nakijken wat er zoal meer mogelijk is dan in het boekje staat. Tot mijn verrassing bleek de kaart inactief. Het op de site gegeven advies om met de aankoopbon naar de winkel terug te gaan lukt niet erg. Bij een cadeau krijg je doorgaans niet de bon erbij. Heel gĂȘnant, ik wist nog van wie ik de kaart kreeg. Hem gevraagd of hij nog iets heeft van de aankoop. Niet dus, de kaart is gewoon samen met de boodschappen bij Jumbo gekocht en betaald. De bonnen daarvan bewaar je toch niet?
Giftfor2 gebeld, met de vraag om een oplossing. Dat de helpdesk niet mag valideren is wel begrijpelijk. Na flink aandringen moest ik toch maar een mail zenden, dan zou men kijken wat kan. Dat bleek een in beton gegoten NEEN. En Jumbo? ...... Tja, zonder bon kunnen we niets......

1 validatie van de kaart.
2 Nog beter geld terug.

Giftforyou.nl
    Geachte heer,Excuses voor ons late bericht.
    Graag ontvangen wij meer informatie over uw inactieve kaart via info@giftfor2.nl, bijvoorbeeld bij welke Jumbo de kaart is gekocht?Met vriendelijke groet,Servicedesk GiftFor2
    Jan46
    Jammer dat ik pas nu een reactie krijg. De inactieve kaart (en alles wat erbij hoorde) heb ik vorig jaar milieuvriendelijk vernietigd.
    Giftforyou.nl
    Geachte heer,Vandaag hebben wij telefonisch contact met u gehad.
    Hopelijk hebben wij uw klacht kunnen oplossen.
    Wij wensen u een fijne belevenis met GiftFor2.Met vriendelijke groet,Servicedesk GiftFor2
    Jan46
    Mijn klacht is nu - en sinds giftfor2 deelneemt erg snel - naar alle teverdenheid afgehandeld.
    Jan46
    Sorry, dus nog een keer, dank voor de coulante afhandeling.

Jan46

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?