Opgelost door Giftforyou.nl: Er is geen contact te krijgen met gift for you (dat liedje via de telefoon kan ik na 2 uur wel)

content Opgelost
# 551937
chris

Ik had een giftforyuo cadeau kaar van 150 euro en heb daar reeds 110 euro verbruikt bij La Fontana in Lisse en toen ik daar de laatste 40 euro wilde gebruiken voor een diner hoorde ik dat ze niets meer deden met die cadeau kaarten omdat het teveel gedoe was.
Ik heb toen een Stefs en Jeffs in Voorhout benaderd en die wist mij te vertellen dat ze voorlopig niets meer deden met die cadeau kaarten omdat ze er nog een paar hadden liggen die niet verzilverd worden en zij op geen enkele manier contact kunnen krijgen.
Ik heb toen zelf contact proberen te krijgen met 023 5175739 en na een 10tal keer gebeld te hebben en meer dan 2 uur in de wacht te hebben gestaan geef ik het op.
Ik heb ook diversen mails verstuurd maar ik krijg een bevestiging maar geen antwoord.
Ik ben bang dat de 40 euro cadeau die er nog op staat de prullenbak in kan want na al die inspanningen geef ik het op Gift for you heeft mijn klein gekregen terwijl ik normaal niet opgeef Ik hoop dat de Digros waar ik de bon gewonnen had met een puzzel niet meer met dit bedrijf in zee gaat.
Ik heb Digros al benaderd en ook radar of zij meer klachten hebben want ik zal toch niet de enige zijn.
Wat is er aan de hand bij gift for you
Mensen kijk uit voor dit bedrijf

contact met mij opnemen

Giftforyou.nl
    Beste Chris van Rooijen,

Bedankt voor uw review en het invullen van het vragenformulier bij ons op de website.

Wij hebben uw kaart gecontroleerd en zien inderdaad dat er nog een bedrag openstaat op uw kaart.
    Doordat de horeca weer open is, klopt het dat het drukker is dan dat u van ons gewend bent.

Graag willen wij samen met u kijken naar welke locatie u in de regio kunt bezoeken met uw kaart.
    Inmiddels is er door onze afdeling partners contact geweest met Stef & Jeffs en kom graag morgen terug op de vraag wat hiermee is afgesproken.

Voor het ongemak zullen wij u een oplossing bieden in de mail.

met vriendelijke groet,

GiftForYou

chris
ze hebben excuses aangeboden en 10 euro extra op een andere cadeau kaart aangeboden nu afwachten of dat ook over de post komt dan ben ik blij dat ze naar de klant geluisterd hebben ik zit nog steeds te wachten

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?