Opgelost door Giftforyou.nl: Giftforyou weigert klacht op te lossen en laat niets meer van zich horen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 386509
Gebruiker
B. Meppelink
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bon gekocht die wel is afgerekend maar niet door de kassamedewerker is geactiveerd. Doordat het maanden geleden is dat ik hem heb gekocht beschik ik niet meer over de bon. Giftforyou weigert de code van de bon alsnog te activeren ondanks dat ik naam van de winkel en dag van aankoop heb doorgegeven waarom men had gevraagd. Vervolgens 3 e-mails gestuurd maar ze reageren nergens op. Als je zo'n bon koopt ga je er vanuit dat de medewerkers weten dat ze hem moeten activeren. Giftforyou hoort de bedrijven die deze bonnen namens hen verkopen hierover goed te informeren. Ik vind het echt een blamage. Heb de bon voor iemand anders gekocht en schaam me dood dat deze persoon hem nu niet kan gebruiken. Heb dus inmiddels een andere bon (van een ander bedrijf!) voor deze persoon gekocht. Maar ik ben dus wel dubbel geld kwijt.

De oplossing

De code alsnog activeren óf een nieuwe bon sturen óf mijn geld terugstorten (25 euro).

3 reacties

  1. Auteur
    B. Meppelink
    Datum
    Gift for you heeft nog steeds niet gereageerd!
  2. Auteur
    B. Meppelink
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  3. Auteur
    Giftforyou.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Meppelink,

    Bedankt voor uw mail.

    Naar ons inziens is dit probleem via de mail in z'n volledigheid opgelost.
    Zou u ons kunnen aangeven wat wij verder nog voor u kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    GiftForYou

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Meppelink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Code is geactiveerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?