Opgelost door Giftforyou.nl: Nooit bericht ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 369091
Gebruiker
K.I.M. Ende
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bon gekregen met bijbetaling op de website een nieuwe bon gekocht. Wat al zeer onduidelijk was vermeld dat het een waardebon voor een bon was... Hoe omslachtig kan het zijn. Maar oké, bijbetaling gedaan. Vervolgens niks ontvangen. Hierover 3x gemaild binnen 1 maand tijd en nooit reactie gehad. Weg 40 euro en geen gehoor, dat noem ik gewoon oplichterij!!

De oplossing

Mijn high tea waardebon zodat ik deze kan gaan verzilveren op locatie die ik had uitgekozen. Notabene nog bijbetaald bij mijn moederdag bon en nu helemaal niks.

1 reactie

  1. Auteur
    Giftforyou.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Ende,

    Wij hebben op 4 juni 2019 een nieuwe code toegezonden die opnieuw weer voor een jaar te gebruiken is.
    Om terug te komen op uw vraag dat u gemaild had, hier is op 21 mei 2019 om 15:00 uur ook een reactie op gekomen met de vraag om uw kaartnummer zodat wij de status hiervan kunnen opzoeken.

    Helaas ontvingen wij nooit de gevraagde gegevens alleen op 2 juni een reactie met de vraag waarom er nog niet gereageerd was.
    Wij hopen het nu met u opgelost te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    GiftForYou

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.I.M. Ende
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe code toegestuurd gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen