Opgelost door Giftforyou.nl: Onterechte dubbele afschrijving van voucher

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 549611
Gebruiker
Theo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een reservering gedaan van € 75,-. Er werd echter 2x € 75,- van het voucher van € 150,- afgeschreven. Dus saldo € 0,- i.p.v. € 75,-. Mailtje hierover naar GiftForYou gestuurd, geen reactie op ontvangen. Telefonisch contact proberen te krijgen, echter 3x 30 minuten in de wacht gestaan zonder contact. Hele slechte zaak.

De oplossing

Restitutie van € 75,- of Voucher ter waarde van € 75,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Giftforyou.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Theo
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie van GiftForYou...
  2. Auteur
    Theo
    Datum
    Nog steeds geen reactie van GiftForYou ontvangen. Slechte organisatie en onbereikbaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via mail en Facebook restitutie middels voucher gekregen. Prima opgelost hoewel reactiesnelheid traag was.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen