Opgelost door Giftforyou.nl: Opgelicht

Buitenmolen

Goedemiddag

Iets meer dan jaar geleden kreeg ik cadeau gift for you een lunchbon geldig voor 1 jaar.

Ik kon wel zien dat 1 jaar geldig was maar kan niet registreren voor het geval ik vergeet.

Inderdaad was ik 1.5 maand vergeten en mail gestuurd naar info@giftforyou.nl

Helaas verlopen en krijgt niks terug

Hiermede ben ik totaal niet mee eens en ook niet uit coulance vergoeding.

Zo verdiend het bedrijf miljoenen aan vergeten cadeau bonnen.

Dit is vorm van oplichterij dat sommige dingen inderdaad 2 jaar geldig is en in mijn geval maar 1 jaar geldig.

Onbegrijpelijk.

Graag vraag ik u een onderzoek naar dit dubieuze bedrijf Wonderbox NL BV in Haarlem.

We hebben gewoon recht op vergoeding van cadeau kaart nr. 6374-2400-8087-629 verlopen op19-6-2019

Coulance terugbetaling of vergoeding niet 1 maar 2 jaar geldig plus e-mail melding herrinering

Giftforyou.nl
    Beste Heer/mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw review.

Helaas is het niet mogelijk uw kaart te checken dit heeft te maken, dat uw gegevens van de kaart niet volledig zijn.
    Zou u deze kunnen controleren , zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen doen.

GiftForYou
    Giftforyou.nl
    Beste heer/mevrouw Jansen,

Naar aanleiding van het toezenden van het kaartnummer hebben wij u een mail gestuurd.

Wij hebben zojuist u een oplossing gegeven in de mail, durf niet te zeggen waarom het in eerste instantie niet lukte met het invoegen en verzilveren van de code.
    Mogelijk komt het door een tikfout in de code eerder.

GiftForYou

Buitenmolen
Een nieuwe unieke code toegezonden na dat mijn kaart was verlopen zonder waarschuwing vooraf. Het zou ideaal zijn dat men bij controle ook herreiinering mail kan sturen voordat men het vergeet. Want 1 jaar is lang en normaal en velen vergeten het door sociale media Nogmaals , heel erg bedankt

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?