Klacht Giftforyou.nl: Voucher zonder waarde!!!

BeaB

Op de voucher staat heel duidelijk een voorgerecht en hoofdgerecht of een hoofdgerecht en nagerecht naar keuze. Er staat geen enkele waarde bij vermeld.
Na een etentje moesten we nog een kleine € 30,00 bijbetalen, hiervan was weliswaar een klein gedeelte voor de drank, maar bijbetalen voor het diner was raar. De voucher bleek een waarde te hebben van € 45,00. Dit staat nergens, ook niet in de algemene voorwaarden. Hierover gemaild met Gift for You, maar ze snappen het niet of ze willen het niet snappen. Na enig aandringen laten ze niks meer van zich horen. Erg, erg zwak van zo’n organisatie. Advies: NIET MEE IN ZEE GAAN.

Ik verwacht op zijn minst fatsoenlijk antwoord te krijgen. Als het ze te lastig wordt of ze zien dat ze ongelijk hebben, reageren ze gewoon niet meer. Met een excuses of aardige mail, was er al een hoop opgelost.

BeaB
    Nog geen enkele reactie ontvangen. Dit past geheel bij de klacht, gewoon niks meer laten horen
    Giftforyou.nl
    Beste Bea Beuker,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben u vraag erbij gezocht en hebben al meerdere keren een reactie gegeven.
    Mogelijk heeft het te maken met het feit dat u 3 mailadressen gebruikt om ons te benaderen.

U heeft een kaart van ons ingewisseld bij een van de locaties.
    Bij deze locatie wordt er een voor en hoofd of hoofd en nagerecht aangeboden.
    Het klopt inderdaad dat de locatie dan één van bovenstaande arrangementen moet aanbieden.

Wat wij begrijpen uit uw verhaal dat de waarde van uw cadeaukaart €45,- is afgetrokken van de totaalrekening. De mogelijkheid zou altijd moeten zijn wat u een arrangement aangeboden krijgt wat er op de website vermeld wordt tenzij u een andere afspraak maakt met de locatie, maar als u aangeeft dat niet te hebben gedaan moeten wij dit inderdaad onderzoeken.

Wij gaan u een oplossing sturen in de mail die u eerder heeft gestuurd.

Excuses dat wij na een week pas reageren op uw vraag via dit medium.

GiftForYou

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?