Opgelost door Giftforyou.nl: vreemd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100241
Gebruiker
ath
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij het omwisselen van de voucher, die we cadeau kregen, moesten er verzendkosten voor de e-mail worden betaald. MALAFIDE ONDERNEMING GIFTFOR2 DUS!!

De oplossing

eerlijke handel!!

3 reacties

  1. Auteur
    Giftforyou.nl
    Datum
    Geachte heer Hofland,Wij vinden het jammer om te moeten horen dat u ontevreden bent over onze service. Vermoedelijk beschikte u over een Ultimate Choice kaart waar u dan een belevenis mee heeft besteld. Deze belevenis wordt per post naar u verzonden, waardoor er 1,95 in rekening wordt gebracht.Uiteraard helpen wij u graag verder; zou u uitgebreid uw klacht willen sturen naar info@giftfor2.nl?Met vriendelijke groet,ServiceDesk GiftFor2
  2. Auteur
    ath
    Datum
    We hebben de klacht reeds ingediend bij info@giftfor2.nl. (Naam verwijderd) Die beloofd van alles maar doet verder niets! Dus het is weinig zinvol dit weer te doen. En er moest wel degelijk €1,95 betaald worden om per MAIL een voucher te ontvangen.
  3. Auteur
    ath
    Datum
    Op de klacht is naar tevredenheid gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ath
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen