Klacht Giftforyou.nl: Wij hebben even cadeau van familie ontvangen. De boeking geeft aan dat het per 14-09-2016 verlopen is?!

Klachtnummer
# 188069
Gebruiker
Jacqueline
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben van familie dit cadeau gehad voor onze verjaardagen, om er samen eens van te genieten. Dit met de gedachte dat een bon niet meer mag verlopen. Is al voor betaald! Aangezien degenen die het gegeven hebben dit met Giftfor2 wilden doen om er een feestelijk tintje aan te geven. En niet een envelop met geld. 14-09-2016 verlopen geeft het systeem aan. Een bon van €35! Zeer teleurstellend. Wij hopen dan ook echt dat dit opgelost wordt. Is nog maar 2 weken "verlopen". Wij wachten op een positieve afhandeling. M.vr.gr. Mw. J. Oerlemans

Gewenste oplossing

Verlengen van de voucher met 6 maanden.

1 reactie

  1. Auteur
    Giftforyou.nl
    Datum
    Beste mevrouw Oerlemans,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U kunt bij ons altijd gebruik maken van de coulanceregeling. Dit houdt in dat u tegen een administratieve bijdrage van €5,- van ons een nieuwe code ontvangt die weer een jaar geldig is.
    Als u hier gebruik van zou willen maken ontvangen wij graag uw 18- of 19- cijferige code via info@giftforyou.nl zodat wij u een betalingsverzoek kunnen mailen.

    Met vriendelijke groet,

    GiftForYou

Ook een klacht indienen over Giftforyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen