Klacht Gifts2buy.nl: Bestelling niet ontvangen, geen reactie per mail en telefoon

Klachtnummer
# 114549
Gebruiker
Anneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik plaatste mijn bestelling voor een Jamie Oliver bestekset op 22 april.
In eerste instantie kreeg ik te horen dat het bestelde product niet meer leverbaar was en dat ik kon kiezen voor een alternatieve bestekset. Ik koos er echter voor de origineel bestelde set te ontvangen. Deze zou vanaf eind mei weer op voorraad zijn.
Op 2 juni ontving ik een mail waarin stond dat de zending verzonden was. Tot op heden (18.06) heb ik niets ontvangen. Ik heb meermaals gepoogd te bellen en gemaild; sinds de bestelling op 'verzonden staat' heb ik echter geen reactie meer mogen ontvangen per mail en telefoontjes werden nooit beantwoord.

De oplossing

Product alsnog ontvangen danwel geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gifts2buy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gifts2buy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen