Klacht Gigant Meubel: Hoekbank gekocht geprobeerd te annuleren, wou niet bankstel na ophalen en uitpakken bleek beschadigingen en kleurverschil in

SoePer

Hoekbank gekocht. Volgende dag bedrijf gebeld gevraagd of de bank wel in orde is geen beschadigingen enzo. Rob bevestigd nee in orde, tog nog met zoon de bank gaan bekijken, kon niet meer omdat deze al ingepakt was. Raar toch. Goed. Kon het bedrag niet bijelkaar halen en vroeg om t annuleren, mocht niet kon niet, maar dit staat nergens op het bonnetje. Goed geld bijelkaar gehaald bank opgehaald, thuis netjes afgeleverd en bij uitpakken zatten er dikke vlekken grote schaaf(hoek)wondjes beschadigingen overal kleine sneetjes hier en daar, kleurverschillen. Heb bedrijf wederom bij het uitpakken van de eerste bank de hoekbank gebeld en gezegd het is wel beschadigd, ik zei k maak fotos en stuur u deze. Ik bn persoonlijk langsgeweest en laten zien, hij noemde mij eenleugenaar en dat ik dat zelf heb gedaan, ;ang verhaal, hij stuurde mij de winkel uit omdat ik voet bij stuk hield. Hij bevestigd email dat hij intern gaat overleggen,op 22-04-2015 tot d dag v vandaag niets meer vernomen.

k kreeg mail 22-4 jl. bank gkocht op 10-04 jl. Bankstel heeft verkleuringen ,beschadigingen, vlekken die niet door mij is gebeurd, de beschadigingen zijn van heel lang dat kan zelf een expert uithalen ook de vlekken, kleur van bankstel heeft verschil heeft niets te maken met lichtval zoals meneer dit noemt. Ik heb veel geld voor moeten neerleggen voor iets wat niet waard is. Toen k voordat de bank werd opgehaald k heb willen annuleren wou meneer dit niet. Toen k de klachten voorlegde toen begon hij mij van alles voor te lezen en d deurgat te wijzen en hij was niet netjes tegenover mij als klant. K moet de winkel verlaten zei hij. Hij verwijs mij naar de bon geen garantie, maar waar staat dan dat j niet mag annuleren, de bon heeft daarom geen waarde in deze kwestie. k heb netjes gebeld maar werd als crimineel behandeld. Oplossing k eis een deel van mijn geld terug en daarmee kan alles worden afgesloten. Wil dan verder nooit meer deze winkel in. Bank is niet waard voor wat ik heb btaald

Wij vinden dat Gigant Meubel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?