Klacht Gigaset Communications: Klantenservice Gigaset weigert informatie over aansluitfactor apparatuur, en beschuldigt klant.

J.P. Vandenbroucke

Na overgang van ISDN naar PSTN wilde ik een Gigaset telefoon met meerdere toestellen aansluiten. Voorlopig had ik enkele toestellen in parallel aangesloten en ook een oude Gigaset. Om te weten welke toestellen ik kon aansluiten, en om eventueel een nieuwe Gigaset aan te kopen, vroeg ik aan de klantenservice van Gigaset wat de 'aansluitfactor' was van mijn oude Gigaset en van de nieuwere die in de handel zijn. De medewerker weigerde deze informatie (die normaliter op het toestel moet te vinden zijn), en beschuldigde mij per Email dat ik probeerde Gigaset verantwoordelijk te stellen voor het niet werken van mijn aansluiting(en) - een volkomen uit de lucht gegrepen beschuldiging want alle aansluitingen werkten. Het was mij louter te doen om te weten wat mogelijk was. Nadat ik een mail hadgestuurd aan het moederbedrijf in Duitsland om te klagen over de Nederlandse klantenservice weigerde de Nederlandse medewerker elke verdere communicatie. (PS: bij Profoon kreeg ik deze informatie onmiddellijk)

Aansluitfactor geven van de apparaten waarover ik informatie wenste (1 oude en 3 nieuwe van Gigaset).
Wellicht de medewerker van de klantenservice trainen in communicatie.

Wij vinden dat Gigaset Communications hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?