Klacht Gillette: Gilette niet integer inzake JBL speakeractie

Klachtnummer
# 308917
Gebruiker
fikbaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recentelijk heb ik deelgenomen aan een actie van Gilette. Bij aankoop van een blister scheermesjes krijgt men een JBL speaker cadeau. Op de kassabon staat een unieke code waarmee deze speaker besteld kan worden. Als het een valide bestelling is krijg je een bevestigingsmail.
Na deze bevestigingsmail te hebben ontvangen ( verwachte levertijd 2 a 3 weken ) kreeg ik een mail dat het wegens groot succes een levertijd van 5 a 6 weken zou worden omdat Gilette de speakers moet laten bijbestellen. Wat schets mijn verbazing; vandaag een mail ontvangen dat ik ( de door mij inmiddels weggegooide ) aankoopbon moet inscannen en opsturen anders krijg ik geen speaker!? Dit staat niet in de actievoorwaarden en is ook niet medegedeeld. Ik denk dat Gilette erop rekent dat veel consumenten geen aankoopbon meer hebben en dat ze zodoende geen speakers hoeven bij te bestellen. Mijns inziens is dit een onrechtmatige actie.

De oplossing

Ik wil gewoon de speaker die ik middels een valide aankoopcode en waarvan ik een bevestigingsmail heb gekregen, ontvangen zoals in de actie vermeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gillette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gillette?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen