Klacht Gillette: Gillette Mach3 turbo mesjes ondeugdelijk

Klachtnummer
# 118470
Gebruiker
Harm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23.4.jl. 3 doosjes Gilette Mach 3 turbomesjes gekocht voor € 19,79 per doosje dus in totaal bijna € 60.-- bij de drogist Bakker in Overveen, die inmiddels gesloten is. Hij had niet meer de mesjes die ik tot dan toe gebruikte -de Mach 3 - maar verzekerde me dat deze turbomesjes ook prima waren. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Al na 2 a 3 keer is het bijzonder pijnlijk me ermee te scheren. Ik heb het met 3 van deze mesjes geprobeerd om er zeker van te zijn dat elk mesje ondeugdelijk was en dat was zo. Ze zijn dus voor mij onbruikbaar. Ik heb dan ook nu weer de Mach 3 gekocht die ik voorheen altijd gebruikte en het probleem is over. Ik kan dit type meerdere weken probleemloos gebruiiken.

De oplossing

Ik heb nog 2 onaangeroerde doosjes a 8 stuks en 5 stuks in een aangebroken doosje. Ik wil het bedrag -€ 59,37- van u terug dat ik voor deze ondeugdelijke mesjes heb betaald. Wilt u mij berichten waar ik de mesjes naar toe terug kan sturen. De genoemde aankoopsom kunt u overmaken op bankrekening F. Harm NL02ABNA0563129077. Ik kan de mesjes niet meer terugbrengen naar de drogist waar ik ze gekocht heb want die is opgeheven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gillette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gillette?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen