Opgelost door Gillette: Ik zoe me graag verder willen scheren met uw product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 326190
Gebruiker
Kaunas1966
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte Mevrouw/ heer,

ik ben een klant van u naar zeer tevredenheid,
onlangs heb ik natuurlijk weer nieuwe mesjes gekocht, maar kon het niet meer met oud Gillette handvat gebruiken
dus ik ben naar het kruitvat geweest om een nieuw handvat te vragen uiteraard tegen betaling in combinatie met een nieuw mesje.
nu ben ik inmiddels er achter gekomen dat de nieuwe geep en de nieuwe mesjes niet passen, terwijl ik heb gevraagd of het wel past, dus ik heb een probleem.

De oplossing

graag een passende oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gillette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaunas1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gillette?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen