Wij vinden dat Gimbrèremode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gimbrèremode: Winterjas met capuchon
Details
Klacht
De jas bevalt prima . Tot het op een keer flink regende.Ik was doornat op mijn op mijn schouders en onderarmen. Ik gebruik n.l.een rollator Ik ben naar de winkel gegaan maar ik moest niet met deze jas in de regen lopen. Ik vroeg een schriftelijke reactie . De directie en het atelier waren van mening dat het uitstekende winterjas is (klopt) die waterafstotend is dus niet waterdicht. Er zou door de stiknaden altijd water binnen komen. Ze konden dus niets meer voor mij doen. Dat was niet mijn klacht. De regen komt door de stof heen. Ik lees altijd in de consumentengids dat een leverancier ook na het verlopen van de garantietermijn verplicht is te zorgen voor een goed functioneren van het product zolang dat dat van dat product verwacht mag worden. Men raadde mij aan Harmisol te gebruiken. Gezien het vorige is dat m.i. een taak voor de leverancier.Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn klacht naar behoren wordt opgelost . Dus niet ik moet de harmisol kopen maar het bedrijf moet zorgen dat de jas niet bij de eerste de beste bui water doorlaat. Ik kocht veel bij deze (dure) winkel en ik voel me nu echt miserabel behandeld. Ik hoef geen andere jas of geld terug . Ik wil dat ik beter behandeld word als ik met een klacht in de winkel kom. Ik wil graag een reactie van Uw directie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.