Klacht Girlscloset: Opgelicht

Klachtnummer
# 267020
Gebruiker
xramonaluna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11 juni kleren besteld. Bijna een maand verder en nog niks. Twee keer gemaild en geen reactie, bellen geen reactie.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling geannuleerd hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Girlscloset
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Anema,



    Erg vervelend dat wij niet in staat zijn geweest u bestelling binnen de afgesproken levertijd te leveren. Wij zullen de bestelling voor u annuleren en dit door Afterpay laten corrigeren.



    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    met vriendelijke groet,



    Girlscloset

Ook een klacht indienen over Girlscloset?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen