Klacht Girlz: Bij Girlz is het onmogelijk om je abonnement op te zeggen

Klachtnummer
# 319774
Gebruiker
Gebruiker1535322643
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Totaal niet bereikbaar als ik mijn abonnement wil opzeggen.
Binnen 3 werkdagen zou mijn mail worden afgehandeld. Na die 3 dagen heb ik ze gebeld. Ze hadden mijn mail wel ontvangen en gingen er naar kijken. Wel werd er gezegd dat het een verwerking van 3 volle werkdagen betrof, dus vanaf dag 4 na de mail kon ik reactie verwachten. Hoorde ik niets moesten we de maandag erna contact opnemen. Na ruim een week, op maandag, via Facebook gevraagd wat de status was. Die verwezen me door naar de klantenservice.Nogmaals de klantenservice gebeld. Die zeiden weer dat ik weer een mail moest sturen (al 2x gedaan inmiddels) maar zo kan ik wel 1000 mails sturen! Als ze gewoon hun werk doen is dit niet nodig. Hoe moeilijk is het om een opzegging door te voeren!!!!! Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Normale afhandeling van mijn verzoek tot een opzegging.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Girlz?