Klacht Gitaarwinkel.nl: Gitaar besteld en betaald, niet geleverd en geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 55037
Gebruiker
Jeetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 maart jl. een gitaar besteld bij gitaarwinkel.nl en betaald via Ideal. Mijn zoon heeft hem nodig voor les, omdat zijn oude gitaar een mankement vertoont. Het enige wat ik tot nu toe per mail heb ontvangen is een orderbevestiging, sindsdien blijft het akelig stil. Ik heb tweemaal gemaild en eenmaal gebeld wanneer men verwacht de gitaar te zullen leveren, maar ik krijg in het geheel geen respons. De mails worden niet beantwoord en de telefoon niet opgenomen.

De oplossing

Zo snel mogelijk het bestelde leveren nu en indien levering niet mogelijk binnen twee weken dan mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gitaarwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gitaarwinkel.nl?