Opgelost door Gitaarwinkel.nl: Order betaald, niet geleverd, geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38891
Gebruiker
Stacey
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan, product niet op voorraad, zou restitutie bedrag krijgen nu bijna maand verder nog niets ontvangen. Emails worden niet beantwoord, twee keer telefonisch contact kunnen krijgen, men neemt bijna nooit op. Toezegging om het zsm terug te storten, nooit meer iets gehoord. Oplichters zijn het!Heel vervelend om zo achter je eigen geld aan te moeten zitten. Toch bijna 50 Euro kwijt.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gitaarwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Stacey
    Datum
    Nadat ik op klachtenkompas mijn onvrede over het bedrijf had geuit, kreeg ik wel gelijk een reactie. Men vond het een grove beschuldiging dat ik ze oplichters noemde. Ik heb aangegeven alle emails en telefoontjes (als die al werd beantwoord) netjes te zijn geweest en ze voordeel van de twijfel gaf. Dat zij mij niet de schuld moesten geven dat ze hun zaken niet op orde hebben en dat ik bereid ben de klacht in te trekken als het geld terug is gestort. Dat is gebeurd, dus bij deze klacht opgelost!
  2. Auteur
    Stacey
    Datum
    Nadat ik op klachtenkompas mijn onvrede over het bedrijf had geuit, kreeg ik wel gelijk een reactie. Men vond het een grove beschuldiging dat ik ze oplichters noemde. Ik heb aangegeven alle emails en telefoontjes (als die al werd beantwoord) netjes te zijn geweest en ze voordeel van de twijfel gaf. Dat zij mij niet de schuld moesten geven dat ze hun zaken niet op orde hebben en dat ik bereid ben de klacht in te trekken als het geld terug is gestort. Dat is gebeurd, dus bij deze klacht opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stacey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gitaarwinkel.nl?