Klacht GJS Makelaardij: Een makelaar die niet eerlijk is

Jurjen04

Allereerst het contact krijgen met deze makelaar is zeer moeilijk...
Telefoon en mail worden standaard 2 dagen of later beantwoord.

Meneer werkt alleen en is niet flexibel in het plannen van afspraken.

Bij het kopen van ons huis via deze makelaar werden er na het tekenen van het voorlopig koopcontract ( door ons) door de makelaar nog stukken toegevoegd en aangepast, dit zonder overleg en mede delen.

Door ziekte was de makelaar niet in staat bij de eindcontrole van het huis aanwezig te zijn, hij stuurde zijn vader die nergens weet van had en dit nog nooit had gedaan, wij waren van te voren niet op de hoogte gesteld en moesten het er dus maar mee doen.

Excuus en dat hij zijn werkwijze verbeterd

GJS Makelaardij
    Geachte heer Velthuis,

Het is vervelend dat u dit gevoel heeft overgehouden aan de aankoop van uw woning. Dit is zeker niet de bedoeling geweest.

Het klopt dat ik door ziekte niet bij de inspectie aanwezig heb kunnen zijn, dit is de reken dat er iemand anders kwam. Het alternatief wat dat er helemaal niemand aanwezig was geweest.

Dat wij niet flexibel gezien bij het maken van afspraken voor bezichtiging ben ik niet met u eens. Dat we niet altijd kunnen op de momenten dat een koper dat wenst is mogelijk maar wij willen altijd zo flexibel mogelijk zijn.

Nogmaals, ik vind het vervelend dat jullie dit gevoel hebben overgehouden aan de overdracht en dit zeker niet de bedoeling zijn. Daar wil ik dan ook mijn welgemeende excuseren voor aanbieden. Desondanks wens ik jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Gert-Jan Scholten

Jurjen04
GjS Makelaardij biedt alleen zijn excuses aan voor zijn afwezigheid maar reageert niet op het feit dat hij stukken toevoegt nadat koper en verkoper het voorlopig koopcontract getekend hebben, dit is nog het kwalijkste van alles!!! Zo iemand is niet betrouwbaar

Ook een klacht indienen over GJS Makelaardij?