Klacht Glamgirls.nl: Aankoopbedrag wordt niet teruggestort na retourzending product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 526659
Gebruiker
Misleid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 producten gekocht bij glamgirls.nl
Een daarvan was conform beschrijving, dus die heb ik ondanks de slechte kwaliteit gehouden. Voor het 2e product kreeg ik een soortgelijk product als besteld, maar een ander merk en een andere kleur dan besteld. Ondanks dat het retour adres van glamgirls in België is, heb ik het dure posttarief betaald en het product teruggestuurd. Ik heb hierover ook gemaild met glamgirls. Ze boden mij aan om een ander product in de plaats te nemen, maar gezien de slechte kwaliteit van de producten heb ik daarvoor bedankt en gevraagd mijn geld terug te storten. Ik wees er ook op dat volgens de track and trace ze het product ook al hadden ontvangen.
Vervolgens heb ik nooit meer iets van glamgirls gehoord en ook is mijn geld nooit terug gestort, terwijl zij het product dus hebben terug ontvangen. Op hun website houden zijn 30 dagen aan voor het terugstorten van het aankoopbedrag. Het is inmiddels ruim 40 dagen geleden dat zij het product hebben terug ontvangen, maar mijn geld wordt niet teruggestort. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mails.

De oplossing

Ik wil dat glamgirls.nl het aankoopbedrag terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Glamgirls.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Misleid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Glamgirls reageert niet op mijn mails en ook niet op de mails van Klachtenkompas. Ze lijken dus oplichters te zijn die ondeugdelijke producten verkopen en als je de producten terugstuurt, het aankoop bedrag niet terugstorten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Glamgirls.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen