Klacht Glamira.nl: Glamira bezorgt niet op tijd

rubenhekkens

Glamira bezorgt niet op tijd

Mooie ringen, maar schandalige service. Twee keer te laat bezorgd. De eerste keer vijf dagen te laat waardoor ik een andere ring voor m'n aanzoek moest zoeken. De ring was iets te groot waardoor we 'm moesten inruilen. Hiervoor staat 25(!) werkdagen, waar een nieuwe ring een bezorgtijd van 8 dagen heeft - ze vertragen dit dus bewust. Ondanks deze 25 werkdagen bezorging waren ze alsnog te laat; dus mijn vriendin zit al twee maanden op haar ring te wachten. Als je klaagt krijg je aardige maar nonchalante meisjes aan de telefoon die het niet veel lijkt te boeien dat je eindeloos op je product moet wachten. Het is een verlovingsring, geen stofzuiger!

Ik zou graag willen dat Glamira wat minder geld aan Google advertenties besteedt en wat meer aan tijdige bezorging, zodat volgende klanten wél een ring in huis hebben op de dag dat ze hun verloofde ten huwelijk willen vragen.

Glamira.nl
    Geachte heer Hekkens,

Dank u voor uw beoordeling. Bij ons staat klanttevredenheid op eerste plek. Het is erg jammer dat het bij u de leveringen mis zijn gelopen, waardoor we graag zich willen verontschuldigen voor al het ongemak.

Aangezien wij niet met een voorraad werken en elk item op aanvraag/bestelling geproduceerd worden, verstrekken wij ook geen gegarandeerde levertijden maar geschatte levertijden. Het klopt dat wij in in plaats van 4 werkdagen in 6 werkdagen uw item geproduceerd en geleverd hebben, hierdoor hebben wij het item later geleverd dan geschatte levertijd. U heeft uw item teruggestuurd voor een gratis ringmaat aanpassing. Dit hebben wij voor u netjes uitgevoerd en vandaag is hij verstuurd naar uw kant op. De afhandeling van deze afdeling kan maximum 25 werkdagen duren en dit is in uw geval ook maximum 25 werkdagen geduurd. Vandaag, de 26ste dag is uw item aangeboden aan de koerier.

U kunt zeker van zijn dat wij als bedrijf zich beoordelen en analyseren naar de voor- en nadelen hoe we zich positief kunnen uitbreiden om onze klanten uiterst
    tevreden kunnen houden.

Wij willen u graag als klant niet verliezen en willen we zeker niet hebben dat u ontevreden vertrekt van GLAMIRA.

Wij verontschuldigen zich nogmaals voor al het ongemak!

GLAMIRA

Ook een klacht indienen over Glamira.nl?