Klacht Glamira.nl: Niet nakomen afspraken

Dewey

Op 26-10-2014 een set trouwringen besteld waarvan de herenring te groot uitviel. Deze retour opgestuurd op 22-11-2014. Pas op 10-05-2015 na ellende lang veel mailen en bellen kregen we de ring pas binnen op 10 mei 2015 welke ook nog de verkeerde ring was. Weer retour op gestuurd 11-05-2015 op verzoek van het bedrijf zodat ze dit konden uitzoeken. Het pakket kon niet geleverd worden omdat het adres onbekend bleek te zijn. Vreemd omdat dit het zelfde adres was als voorgaande. Bij retour van het pakket bleek de inhoud te zijn verdwenen. Het geld krijgen we niet terug omdat het pakket daarvoor verzekerd moest worden. Nu blijkt dat de originele ring niet meer geleverd kon en hadden ze zonder overleg een andere gestuurd. Dit wisten ze ook van tevoren toen ik de ring dus voor de tweede keer retour zond. Nu moet ik voor 17-07-2015 andere ringen kopen en ben ik 500,- euro kwijt dankzij het bovengenoemde bedrijf. Het enige wat ze ons bieden is een waarde cheque van 20,- .

Ik wil het aankoopbedrag terug . Ik ben misleid door het bedrijf omdat hun niet aan de juiste levering konden voldoen en door indirecte gevolgen mijn geld kwijt.

Ook een klacht indienen over Glamira.nl?