Klacht Glamira.nl: Slechte kwaliteit ring

Klachtnummer
# 285332
Gebruiker
RomyenJaco
Datum
1 reactie

Details

Klacht

3 maanden geleden een ring gekocht via Glamira. Zag er netjes uit, maar heb er weinig plezier van gehad. Na 2 maanden waren al twee steentjes eruit gevallen. Dit terwijl er zorgvuldig mee omgegaan wordt. Hierna contact opgenomen en er werd verteld dat er kosten aan verbonden zouden zijn. Glamira vertrouwden we niet en zijn naar een andere juwelier gegaan. Deze zei dat de kwaliteit erg slecht is en de steentjes er slecht in zijn gezet! Hier twee nieuwe in laten zetten die prima zitten. Na twee weken is er weer een steentje uit...

Ook geven ze aan dat je ‘levenslange garantie’ krijgt. Dit geldt blijkbaar niet voor steentjes, mits je ze erbij stuurt. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je zo een klein steentje terug vindt....

We zijn helaas erg ontevreden en zullen nu voor €120 alle steentjes moeten laten vervangen...

Gewenste oplossing

Wij verwachten een gepast excuus hiervoor.

1 reactie

  1. Auteur
    Glamira.nl
    Datum
    Beste heer Muijsert,

    Bedankt voor uw klacht en ik verontschuldig me namens GLAMIRA voor het ongemak. Echter is het verhaal van reparatie dat onder de levenslange garantie valt klopt! Aangezien de steen uitgevallen is en met een nieuwe steen vervangen moet worden, zou eventueel voor de uitgevallen stenen kosten kunnen onstaan dit klopt ook. Zoals u ziet, hebben we ook over eventuele kosten die kunnen onstaan, hoeft niet te ontstaan. Hebben wij u kostprijs verstrekt dat u dat moet voldaan?

    Zonder dat de ring retour ontvangen en gecontroleerd is door ons deskundige, kunnen we u geen uitspraak gedaan hebben betreft de kosten. Stel dat er kosten waren ontstaan, dan hadden we nog kunnen bespreken en overleggen. Maar nu bent u naar een fysieke juwelier geweest waardoor de garantie ook is vernietigt en u voor niets kosten gemaakt van 120 EUR.

    Wij moeten de klanten informeren dat er eventueel kosten kunnen ontstaan, maar indien de ring niet is ontvangen en gecontroleerd is kunnen we helaas de exacte kosten niet verstrekken. Uw voorkeur is uitgegaan naar om een fysieke juwelier te stappen. Geen enkel probleem.

    Wij ontschuldigen zich voor het ongemak en willen u graag als compenstatie een tegoedbon aanbieden ter waarde van 15 EUR.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Linda Stam
    GLAMIRA

Ook een klacht indienen over Glamira.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen