Klacht Glamira.nl: Slechte kwaliteit ring
Details
Klacht
3 maanden geleden een ring gekocht via Glamira. Zag er netjes uit, maar heb er weinig plezier van gehad. Na 2 maanden waren al twee steentjes eruit gevallen. Dit terwijl er zorgvuldig mee omgegaan wordt. Hierna contact opgenomen en er werd verteld dat er kosten aan verbonden zouden zijn. Glamira vertrouwden we niet en zijn naar een andere juwelier gegaan. Deze zei dat de kwaliteit erg slecht is en de steentjes er slecht in zijn gezet! Hier twee nieuwe in laten zetten die prima zitten. Na twee weken is er weer een steentje uit...Ook geven ze aan dat je ‘levenslange garantie’ krijgt. Dit geldt blijkbaar niet voor steentjes, mits je ze erbij stuurt. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je zo een klein steentje terug vindt....
We zijn helaas erg ontevreden en zullen nu voor €120 alle steentjes moeten laten vervangen...
Gewenste oplossing
Wij verwachten een gepast excuus hiervoor.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.