Klacht GlasDiscount.nl: Niet nakomen afspraken

Klachtnummer
# 125994
Gebruiker
Benny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste glasdiscount,

op 18 juli hebben wij bij u de bestelling gedaan onder 100006103, hetgeen ging om een glasplaat
voor in de keuken.
Na de betaling van 170,77 euro zou de glasplaat worden geleverd op 20 augustus.
Echter werd deze datum niet gehaald en werd er een nieuwe leverdatum afgesproken
op 27 augustus. Deze tweede leverdatum wordt door glasdisount.nl ook niet nagekomen en er wordt
wederom een nieuwe afspraak gemaakt voor de levering op 03-09.
Afgelopen week hebben wij hierover een email gestuurd waarop niet wordt gereageerd.
Glasdiscount.nl blijft bij de afgesproken leverdata in gebreke en komt zijn afspraak niet na,
wij hebben geen vertrouwen meer in glasdiscount.nl en willen de bestelling annuleren waartoe wij als
consument het recht hebben.
Graag zien wij het geld terug gestort op onze rekening.

Mvg Benny Rietbroek
tel-0638755478

De oplossing

Annuleren betselling en geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GlasDiscount.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GlasDiscount.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen