Klacht GlasDiscount.nl: Opdracht tot levering wordt niet nagekomen

Klachtnummer
# 392100
Gebruiker
Gillio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb glas besteld en dit is verkeerd geleverd. De beloofde levering van het nieuwe glas blijft uit. Inmiddels zijn we drie maanden verder en ik heb nog geen glas. Het blijkt nog niet eens besteld te zijn. Dat laatste vind ik nog het ergst omdat ik al een aantal weken elke week bel om de status te checken.

De oplossing

Ik heb twee opties:

Of ik krijg binnen een week het bestelde glas
Of ik krijg mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GlasDiscount.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GlasDiscount.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen