Klacht Glashelder: Bestelling laat lang op zich wachten.....erg slechte(geen) communicatie vanuit Glashelder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45446
Gebruiker
Edwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iets meer dan een maand geleden een internet + bellen abonnement afgesloten bij glashelder. Na de aanvraag nooit meer wat gehoord.

Na 2 weken de klanten service gebeld, dit leerde mij dat het leveren van de modem en het aansluiten door een externe partij gedaan wordt. De aanvraag werd nogmaals direct doorgezet naar die "externe" partij, een levertijd kon niet worden geven.

Na >4 weken gebeld omdat er nog steeds geen contact opgenomen is. Het bleek dat er geen opvolging gegeven is aan mijn vorige vraag. Tenminste waarschijnlijk is de aanvraag wel doorgezet maar niets is "gemonitord". Aanvraag weer doorgezet en weer geen informatie over levertijd.



De oplossing

Aangeven levertijd binnen 5 werkdagen, bij een levertijd >2wk contract ontbinding.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Edwin
    Datum
    Nogsteeds niemand kunnen spreken die iets kon vertellen. Abonnement schriftelijk opgezegd, ook hier geen reactie op gehad. Inmiddels een andere provider gevonden, hopen dat dit wel goed gaat. Eigenlijk heb ik in mijn hele leven nog geen bedrijf gezien die zo met zijn klanten omgaat of potentiele klanten. Echt een afrader.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Glashelder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen