Klacht Glashelder: glasvezel verbinding werkt niet!

Menno

- Glasvezel modem hangt te laag ( 60 cm ), nu moet ik de TV en telefoon kabel verlengen met mogelijk signaalverlies tot gevolg.
- Bij het in gebruik name van het modem zei de monteur meteen dat ik geen TV en telefoon had. Ik moest maar een klacht indienen bij glashelder want kabel Waalre kon niets voor me betekenen!
- Na contact met glashelder werd inderdaad erkent dat er klachten waren met de verbinding en dat ik nu prioriteit kreeg. Ik moest dagelijks 's morgens en 's avonds de stekker uit het modem halen en kijken of de lampjes gaan branden van het TV en telefoon signaal.
- Het enige wat een beetje (!) werkt is mijn internet verbinding. Downstream is meestal 80-90 Mbit/s en Upstream is 15 Mbit/s. Soms valt ook de verbinding helemaal weg voor langere tijd ( minimaal 2 uur).
- De opzegservice werkt ook niet. Ik heb mijn gegevens doorgegeven om glashelder mijn abonnementen op te laten zeggen, maar na ruim twee maanden heb ik nog steeds Ziggo en KPN.

- Glasvezel modem verhangen tot een hoogte van 150 cm.
- Aansluiten van alle stekkers en alle verbindingen controleren.
- Opzeggen van mijn huidige abonnementen.
Kortom navolging van afspraken!

Glashelder
    Geachte heer Engelhardt,- De plaatsing van het modem is tijdens de schouw bepaald. Dit ligt in het domein van de netwerkeigenaar (KTWaalre). U kunt hen contacteren om het modem evt te verplaatsen.
    - Wij nemen contact met u op om de overige zaken met u te bespreken.
    Menno
    OK, er zit nu serieus schot in de zaak. Heb nu het idee dat er iets gedaan wordt. Heb telefonisch contact gehad en binnen een dag was ik aangesloten op de TV. Alleen heb ik nu bij de publieke omroep zenders ondertiteling. Ook heb ik niet alle opgegeven kanalen.
    Mijn telefoon wordt binnen een week geregeld. Heb vertrouwen dat mijn TV signaal ook snel wordt verbeterd.
    Menno
    Ben er nu helemaal klaar mee, vorige week telefoon aangesloten, werkt deze maar half. Ik kan niet gebeld worden. Ook is er nog niets gedaan aan mijn klachten over mijn TV ontvangst. Wel ben ik vorige week drie maal gebeld voor een klanttevredenheidsonderzoek. Klap op de vuurpijl was vandaag, moest mijn modem resetten en dan zou alles het doen. Dus niet. Weer bellen, en weer die insinuaties dat het probleem bij mij ligt. Vanaf nu alles schriftelijk en advocaat erop.
    Zes maanden bezig !!!
    Glashelder
    Geachte heer Engelhart,Onze klantenservice heeft u gisteren gemaild over de door u aangegeven problemen en over uw overstap.
    Morgenmiddag komt onze monteur bij u langs. Wij hopen dat hiermee de problemen worden opgelost.Indien u nog vragen heeft, dan horen wij het graag.

Ook een klacht indienen over ?