Klacht Glashelder: Haperend beeld digitale teleivie

Klachtnummer
# 48852
Gebruiker
Ivan1982
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wederom haperend beeld tijdens het kijken van digitale televisie. Bij analoog kijken komt er sneeuw op het beeld. Afgelopen jaar dit probleem eerder gehad toen meerdere malen de melding moeten herhalen na een maand looptijd werd er eindelijk wat mee gedaan. Hopelijk zal er dit keer sneller op de melding welke alleen per mail kan als je na kantoortijden belt.
Morgen maar weer 's bellen aangezien er op mijn mail van 15 januari nog steeds geen reactie is.

De oplossing

Storing verhelpen op korte termijn,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Glashelder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen