Klacht Glashelder: Na maand nog steeds geen reactie van glashelder na herhaaldelijke telefoontjes.

Klachtnummer
# 37947
Gebruiker
Taja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alles wat fout kan gaan is fout gegaan.
120913 aansluiting glashelder: blijkt i.p.v. interactieve televisie gewoon analoge tv op een computerscherm zonder afstandsbediening te zijn, en ik moest de info uit de monteur 'trekken'.
Monteur vertrekt: telefoon doet het niet, deze bleef steeds uitvallen, dus ik bel al een maand mobiel.
Opzegservice was na een week nog niet bekend bij UPC, bij tweede keer was het gewenste nummerbehoud vergeten!
Na controle bleek de bestelling van de interactieve tv nog steeds niet bekend te zijn, zit nog steeds te wachten op de settopbox.
270913 bel ik boos dat ik de manager wil spreken, maar dat kan niet, er wordt mij verzekerd dat de manager mij zo snel mogelijk terug belt, maar die heeft tot op heden nog niet gebeld.
280913 een brief naar het hoofdkantoor in Rotterdam gestuurd met de eis om een bevestiging te ontvangen van de beëindiging van mijn 'zogenaamde' contract wegens in gebreke blijven van Glashelder, wederom geen reactie.
Ect.

De oplossing

Ik wens een beëindiging van het contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Glashelder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen