Klacht Glashelder: Niet nakomen afspraken

Chris

Na in te zijn gegaan op het glasvezelaanbod op 28-06-2012 is alles fout gegaan!
De volgende punten zijn fout gegaan:
- We hebben 2 weken zonder telefoon gezeten, na meerdere malen bellen uiteindelijk 'n tijdelijk telefoonnummer gekregen, dit zou 1 week duren en dan zouden we ons eigen nummer weer kunnen gebruiken en nu blijkt vandaag 'n week later dat nummer portering niet uitgevoerd is en überhaupt niet aangevraagd is bij UPC dus nu zijn we ons eigen nummer kwijt.
Dus daar zijn we zeer boos over dat we nu al ruim 3 weken elke week meerdere keren per week kunnen bellen en nu uiteindelijk ook nog eens ons telefoonnummer kwijt zijn.
We moeten nu analoog tv kijken doordat het aangevraagde product niet leverbaar is op het moment en UPC is door jullie eerder opgezegd dus dat is al gestopt.
Het is gewoon 'n schandalige klantenservice, we hebben nu al 3 weken lang elke week wel 'n paar keer gebeld en worden totaal niet geholpen. Er word niets opgelost.

Contract per direct ontbinden!
We willen nu na al die weken met al dat gedoe niet meer met ze verder samen werken aangezien er niets opgelost word en het elke keer erger word.
Eerst 2 weken geen telefoon, 1 week 'n tijdelijk nummer en blijken ze ons eigen nummer kwijt te zijn. En ze zeggen het contract bij UPC op voor tv en vervolgens kunnen we al 'n week alleen maar analoog tv kijken omdat hun product niet leverbaar is waarvoor we gekozen hebben. Dus al ruim 3 weken problemen, en hoop bel onkosten en nog geen stap verder.

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Chris
    Waardeloos bedrijf word niet gereageerd op je klachten.
    Ik raad iedereen af om met Glashelder in zee te gaan.
    Heb er echt spijt van loopt nu bij de rechter

Chris

Ook een klacht indienen over Glashelder?