Klacht Glashelder: Nog steeds geen goede internetverbinding en signaaluitval

Klachtnummer
# 34055
Gebruiker
Menno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na al deze tijd is mijn upload snelheid niet goed. Ik meet gemiddeld 20 Mbit/sec. Ook valt minimaal twee maal per dag het signaal compleet weg. Ik heb dan geen TV, internet of telefoon.
Mijn modem is pas weer vervangen maar heeft niet geholpen. KTwaalre wijst naar Glashelder en vice versa.
Het enige wat functioneert is de maandelijkse betaling. Waarom is er geen duidelijk meldpunt waar ik mijn klachten kan plaatsen, er moeten veel meer mensen in het dorp zijn met soortgelijke klachten.
Ik moet telkens twee weken wachten voor er überhaupt contact met mij wordt gezocht. Al deze klachten lopen al bijna een jaar!

De oplossing

Leveren volgens afspraak! Ik betaal volgens afspraak!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Glashelder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen