Klacht Glashelder: provider blijft in gebreke

JS

Sinds april 2013 aangesloten op het glasvezelnet, abonnement afgesloten met de provider Glashelder. sinds het begin al geeft de aansluiting problemen: de beloofde internet snelheid wordt bij lange niet gehaald, het tv en radio signaal valt geregeld uit, ik heb al eens 8 dagen zonder tv en radio signaal gezeten! Regelmatig dat ik s'avonds en s'nachts zonder verbinding zit( ik hoop maar dat er niets gebeurd waarbij ik hulp nodig heb). De elektronische tv gids werkt niet. telefonie, er is nog steeds geen nummermelding ( alleen 9 cijfers en geen 10). Ik heb vaak met glashelder gebeld en iedere keer moet ik een reset doen of afwachten. Ik heb een klachtenbrief gestuurd van wel 14 pagina's, er zou binnen 3 weken gereageerd worden, echter we zijn nu 2 maanden verder en nog steeds geen antwoord of verbetering. Ik heb de betalingsmachtiging ingetrokken en tot op heden ook nog niets betaald.

Een compensatie voor alle gebreken en ongemakken(telefoonkosten etc)
Contract ontbinding.

Glashelder
    Geachte heer Senders,Het spijt ons te horen dat uw ervaringen met Glashelder niet positief zijn. Uw klachten zijn doorgezet naar onze klantenservice, er zal zo spoedig mogelijk met u contact worden opgenomen.
    JS
    Het feit dat jullie iedere keer zeggen dat jullie binnen 5 werkdagen contact opnemen klopt dus niet. Ik zit al 3 maanden te wachten op antwoord!!!