Klacht Glashelder: Telefonie niet mogelijk

sgeeltje

Sinds 1 juli aansluiting van Glashelder, tijdelijk telefoonnummer gehad, telefoontoestel functioneerde gewoon (kon bellen!), maar niet gebeld worden ivm tijdelijk nummer, na een paar dagen 'dood' signaal, kan ook niet meer bellen. Er is wel signaal als het telefoontoestel rechtstreeks op de modem wordt aangesloten. Volgens medewerker ligt dit aan de huisbekabeling, (utp, cat 5), of de huisbekabeling is 'te zwak' om signaal door te geven. Reeds ook verschillende toestellen geprobeerd, die bij een ander het wel doen. Zelf navraag gedaan bij aannemer (woning < 1 jaar) / bevriende elektriciën over de waarschijnlijkheid hiervan. Medewerker wil niet meer met mij in gesprek gaan toen ik zei dat het misschien aan de modem lag, mijn aannemer moest maar contact opnemen. Deze doet het niet, aangezien alles na overstap functioneerde en daarna niet meer. Daarbij speelt mee dat hij geen derde partij wilt zijn, aangezien het hier over het signaal gaat!

Radio: wel signaal geen geluid

- Vervanging modem op zeer korte termijn,
- compensatie gemaakte mobiele belkosten,
- compensatie van niet gebruik kunnen maken van de radio (wel signaal maar geen geluid)
- compensatie van de dagen dat ik niet hebben kunnen bellen / gebeld worden
- zijn deze problemen niet binnen 6 weken opgelost, ontbinding van contract

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

sgeeltje
    Telefonie probleem zelf opgelost. Puur uit frustratie alle kabels eraf gehaald en opnieuw aangesloten, daarbij voor telefonie andere poort gebruikt (1 ipv 2) toen wel signaal, hier had niemand aangedacht ook td niet had veel frustratie voorkomen kunnen worden aan beiden kanten.
    Nu alleen nog alle toegezegde radiozenders krijgen en een afgeschermd telefoonnummer krijgen.

Ook een klacht indienen over ?