Klacht Glashelder: Wat een ramp...

Klachtnummer
# 44569
Gebruiker
J. Gerrits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

- UPC contract niet volgens afspraak opgezegd.
- Ik stond twee keer in het systeem en kreeg dus vanalles dubbel. Vier keer voor gemaild, pas toen HSLnet zich ermee ging bemoeien is dat geregeld (na ongeveer anderhalve maand)
- Mails worden niet binnen de beloofde 5 werkdagen beantwoord, regelmatig zelfs helemaal niet.
- Nummer portering telefoon heeft bijna 2 maanden geduurd. Geen reactie gekregen op mijn vraag hoe dat gecompenseerd ging worden.
- Internet werkt niet draadloos, twee keer daarvoor gebeld, beide keren is me beloofd direct een bestandje te mailen waarin staat hoe dit op te lossen, en beide keren is er niks gestuurd (expliciet beloofd dit vandaag nog te doen).
- Mensen bij de helpdesk die niet in staat zijn problemen op te lossen.
- Eén keer iemand van 'hogerhand' aan de telefoon gehad die een compromis voorstelde ivm dubbele kosten (upc en glashelder), hij zou de woensdag erop terugbellen, intussen ruim een maand verder en (uiteraard) nooit meer iets van gehoord.

De oplossing

Het liefst directe ontbinding van het contract.

Anders direct oplossen van de problemen en compensatie voor niet (goed) geleverde diensten, telefoonkosten, tijdsinvestering en frustraties.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Glashelder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen