Klacht Glashelder: Wat een ramp...

J. Gerrits

- UPC contract niet volgens afspraak opgezegd.
- Ik stond twee keer in het systeem en kreeg dus vanalles dubbel. Vier keer voor gemaild, pas toen HSLnet zich ermee ging bemoeien is dat geregeld (na ongeveer anderhalve maand)
- Mails worden niet binnen de beloofde 5 werkdagen beantwoord, regelmatig zelfs helemaal niet.
- Nummer portering telefoon heeft bijna 2 maanden geduurd. Geen reactie gekregen op mijn vraag hoe dat gecompenseerd ging worden.
- Internet werkt niet draadloos, twee keer daarvoor gebeld, beide keren is me beloofd direct een bestandje te mailen waarin staat hoe dit op te lossen, en beide keren is er niks gestuurd (expliciet beloofd dit vandaag nog te doen).
- Mensen bij de helpdesk die niet in staat zijn problemen op te lossen.
- Eén keer iemand van 'hogerhand' aan de telefoon gehad die een compromis voorstelde ivm dubbele kosten (upc en glashelder), hij zou de woensdag erop terugbellen, intussen ruim een maand verder en (uiteraard) nooit meer iets van gehoord.

Het liefst directe ontbinding van het contract.

Anders direct oplossen van de problemen en compensatie voor niet (goed) geleverde diensten, telefoonkosten, tijdsinvestering en frustraties.

Glashelder is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Glashelder?