Klacht Glaspunt: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483539
Gebruiker
B d
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Een raampje enkel glas, van 20 x 20 cm 4mm, 172 €
Absurd hoge prijs!!!
Na bellen naar hun, afgewimpeld met wij bellen u terug niets vernomen.
Prijs zou een paar tientjes zijn.

De oplossing

Een rekening van een paar tientjes zoals afgesproken!!

14 reacties

  1. Auteur
    B d
    Datum
    Heb nu al 3x contact proberen te leggen., beloftes terug gebeld te worden maar er gebeurt gewoon niets.
  2. Auteur
    B d
    Datum
    Heb nu al 3x contact proberen te leggen., beloftes terug gebeld te worden maar er gebeurt gewoon niets.
  3. Auteur
    Glaspunt
    Datum
    Beste meneer Dijkstra,
    Wat vervelend dat er met u nog steeds geen contact op is genomen. Dat is ook zeker niet onze werkwijze. Ik heb dit daarom ook direct met mijn collega's overlegd. U zal spoedig gebeld worden zodat we hopelijk samen tot een juiste oplossing kunnen komen. Helaas kunnen mijn collega's alleeen tijdens kantoor uren het een en ander over de factuur uitleggen. U hoort vandaag nog van ons.
    Met vriendelijke groet,
    Dorinke
  4. Auteur
    B d
    Datum
    Zojuist teruggebeld, er zou een duur tarief gerekend zijn, ik krijg een nieuwe rekening opgestuurd. Ik wacht de rekening af, maar tijdens het gesprek kwam al naar voren dat de nieuwe rekening ook nog absurd blijft. Een klein stukje 20x 20cmenkel glas van 4 mm kost normaal bijna niks inkoop.
  5. Auteur
    B d
    Datum
    Nieuwe rekening ontvangen, die wederom absurd hoog is. 20 cm x 20 cm 4mm kost geen 130€ euro.
    Ik wacht wederom op een nieuwe factuur die een paar tientjes aan glas kosten . pure oplichting dit!
  6. Auteur
    B d
    Datum
    Nieuwe rekening ontvangen, die wederom absurd hoog is. 20 cm x 20 cm 4mm kost geen 130€ euro.
    Ik wacht wederom op een nieuwe factuur die een paar tientjes aan glas kosten . pure oplichting dit!
  7. Auteur
    B d
    Datum
    Zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke rekening. Oplichten kunnen we allemaal!!!
  8. Auteur
    B d
    Datum
    Wacht nog steeds....
  9. Auteur
    B d
    Datum
    Wacht nog steeds....
  10. Auteur
    Glaspunt
    Datum
    Goedemorgen Meneer Dijkstra,
    Wij kunnen helaas de de ruit niet factureren voor enkele tientjes. U vraagt een dienst van ons, de opgeleide glaszetter plaatst het glas wat uiteraard ook manuren kost. Daarnaast rekenen wij autokosten om naar u toe te komen. Dit is natuurlijk heel anders dan het bestellen van een enkele ruit bij een glashandel. Dan zal u zelf aan de slag moeten. Dit alles maakt het verschil tussen inkoopprijs van een product en een dienstverlening. We hopen dat u dit begrijpt.
    Met vriendelijke groet, Dorinke
  11. Auteur
    B d
    Datum
    De beste heer die het kwam zetten had niet eens zelf gereedschap en of middelen om het glas op te ruimen, is hier 5 minuten aanwezig geweest, . We kunnen allemaal de hoofdprijs willen rekenen, tevens zijn er veel meer mensen op de zelfde manier getracht opgelicht te worden. Inkoopprijs ligt ver onder wat u in rekening brengt zelfs met manuren. Ik ga pas accoord wanneer het glas op de rekening enkele tientjes betreft. Geen begrip van mijn zijde!
  12. Auteur
    B d
    Datum
    Een vriendelijke dame heeft mij zojuist terug gebeld, om nogmaals het zelfde onzin verhaal te verkopen. Geen gereedschap mee hebben en geen middelen om glas op te ruimen en vervolgens zeggen verkeerd te tarief te hebben gebruikt waarna nog een erg hoge rekening te sturen, het is een walgelijke manier van werken. I
  13. Auteur
    B d
    Datum
    Nog steeds geen verandering...
  14. Auteur
    Glaspunt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer Dijkstra,
    Afgelopen maandag is er met u contact opgenomen. Wel vinden wij het erg jammer dat al snel de hoorn wordt opgelegd, terwijl mijn collega een oplossing met u probeert te vinden en het een en ander wil ophelderen. Om uw punt te ontkrachten dat wij geen woekerprijzen aanhouden, heb ik een prijsopgave gedaan bij een concurrent glaszetter. Hier gaat het net als in uw geval om een ruit van 20 bij 20 cm enkel glas. De prijsopgave van deze concurrent is te zien in de bijlage. Zoals u kunt zien is de prijs van onze tweede factuur vergeleken met die van de concurrent conform markt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B d
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon onzin!!! Zeker dit laatste bericht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Glaspunt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen