Klacht Glaxo Smith Kline: Parodontax volledig in samenstelling EN smaak veranderd, prijs hetzelfde

Anja R.

Sinds enige weken valt ons de vies-zout-zoete smaak van Parodontax op. De kleur is ook veranderd, evenals de structuur. Een blik op de ingredienten leert al snel: Er is vrijwel niets meer over van de oude samenstelling. ALLE plantenextracten en mineralen zijn eruit gehaald en het enige wat terug te voeren is op de originele Parodontax is een hoeveelheid goedkoop zout. Navraag bij de Klantenservice van Glaxo Smith Klein leverde een betuttelend antwoord op:
De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.

Hoezo de smaak is WAT aangepast?!?
ALLE bestanddelen die Parodontax min of meer uniek maakten, zijn eruit gehaald. Het is een goedkoop middeltje geworden met wat zoet en wat zout en een bijzondere kleur. Dit is gewoon oplichting van de klant!!
Een merk, wat al jarenlang een trouw klantenbestand heeft en waarvan de dure prijs gebaseerd was op de samenstelling van o.a. kruiden en planten, is nu een volledig ander produkt geworden…. Waarbij Glaxo Smith Kline zich momenteel op schandalige wijze verrijkt aan hun jarenlange trouwe klanten, door een stevige prijs te rekenen voor een merkprodukt, waarvan ze de samenstelling hebben gereduceerd tot wat goedkope huismiddeltjes en die op geen enkele wijze op het oude produkt lijkt.

Dat de oude samenstelling weer terugkomt OF de huidige substantie wordt omgezet in een nieuwe/andere naam.

Wij vinden dat Glaxo Smith Kline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Glaxo Smith Kline?