Klacht Glaxo Smith Kline: vieze vernieuwde smaak paradontax

B. de Hart

Ik heb vandaag gebeld vanwege de vernieuwde smaak van Paradontax.
Ik krijg echter elke keer een bandje met elke keer dezelfde text.

Wij zijn echt niet blij me de nieuwe, vieze en zoete smaak.
We kopen het ook niet meer, en hopen nog enkele oude tubes te kunnen bemachtigen.
Ik gebruik al ruim 18 jaar Paradontax. De smaak is uiteraard voor nieuwe klanten even wennen, maar daarna niets anders meer.
Helaas is met deze wijziging dit niet meer het geval, er is gekozen voor een lekkere zoete smaak (net zoals alle andere tandpasta) en is daarmee meer toegankelijk gemaakt. Zoutig, kruidig en zoet door elkaar. Het is gewoon ronduit vies, en dat lees en hoor ik ook om mij heen.

Helaas heeft mijn telefoontje naar GSK alleen geleid tot het onzinnige telefonische bandje wat word afgespeeld.
Duidelijk een text geschreven om de consument tevreden te houden.
Helaas geld dat niet voor ons, en wij zijn echt niet blij met deze smaak (en voor velen anderen….)

Met mij hopen vele, vele, vele (!!!) mensen dat de oude vertrouwde smaak weer terug komt! Of in ieder geval die vieze zoete smaak word verwijderd. De vernieuwde zoete paradontax tandpasta is een totaal verkeerde impuls en gewenning voor de consument en draagt bij aan een idee en gewenning dat zoet goed is. Zoet is niet goed voor je tanden, dat weten we allemaal.

Ik heb niet de illusie dat deze email ook maar iets helpt, aangezien ook GSK voor de massa zal gaan en meer en meer zal willen verkopen, en doet met een zoete tandpasta smaak een gooi naar een hogere omzet.
Wij zijn in ieder geval echt teleurgesteld in paradontax, en daarmee in GSK die andere belangen heeft.

Bedankt voor de afgelopen 18 jaar met de vertrouwde paradontax, wij gaan op zoek naar een alternatief!

De oude vertroude smaak terug, en stoppen met die vieze zoete smaak in tandpasta, dat is een verkeerde prikkel!!!!

Wij vinden dat Glaxo Smith Kline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Glaxo Smith Kline?