Klacht glazentafel.com: ondeugdelijk product verzoek tot herstel of vervanging

emmymac

Op 1 Juni 2014 kocht ik bij u onder bestelling nummer: #152953256 een nieuwe Glazen Salontafel Alesso. Het product heeft niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont de volgende tekortkomingen:
- de tafel is verkocht als zijnde veiligheidsglas en wij hebben de aanwijzingen voor gebruik van de leverancier volledig nageleefd.
- de tafel is zonder aanwijsbare aanleiding binnen zes maanden na aflevering spontaan uit elkaar gebarsten.
- volgens de leverancier zouden er bij veiligheidsglas geen scherven of grote brokken glas achterblijven bij breuk.
- de glasscherven zijn door de explosie door de gehele woonkamer verspreid.
- waren wij aanwezig geweest tijdens de explosie, hadden wij persoonlijk letsel kunnen oplopen van de rondvliegende scherven.

Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs, de omschrijving van het product - zijnde veiligheidsglas, en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is, verzoek ik het bedrag terug te ontvangen die wij voor de tafel hebben betaald.

Wij vinden dat glazentafel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over glazentafel.com?