Klacht GLE Maritime B.V. : Transportschade aan ingevoerde auto

# 419584
Janet

Wij hebben via GLE Caribbean een Toyota Tundra naar Aruba verscheept. Er is schade aan de auto ontstaan. GLE heeft de auto op Aruba af laten leveren bij GP Cargo, hun contactpersoon/contactbedrijf. Dit bedrijf was onbeleefd op het onbeschofte af. Er is veel geld betaald voor het transport en veel geld aan invoerrrechten (volstrekte willekeur die bedragen!). Wij hebben geprobeerd met de bij ons bekende contactpersonen bij GLE te overleggen. Er wordt echter niet gereageerd. Wij hebben het bedrijf via email aansprakelijk gesteld. Geen reactie. Van onze verzonden emails en whats app berichten zien we de leesbevestiging maar vervolgens is het doodstil. Wij hebben alle directieleden gemaild: hetzelfde verhaal: geen enkele reactie.

De kosten voor de schade aan de auto willen wij vergoed hebben. Het bedrijf heeft de auto zeker weten verzekerd gehad tijdens het transport. Zij kunnen hun derhalve hun verzekering inschakelen om de schade te vergoeden. Omdat ik op Aruba woon kan ik het niet even zelf doen, anders waren we allang in Rotterdam geweest.

Wij vinden dat GLE Maritime B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GLE Maritime B.V. ?