Klacht GLE Maritime B.V. : Transportschade aan ingevoerde auto

Klachtnummer
# 419584
Gebruiker
Janet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben via GLE Caribbean een Toyota Tundra naar Aruba verscheept. Er is schade aan de auto ontstaan. GLE heeft de auto op Aruba af laten leveren bij GP Cargo, hun contactpersoon/contactbedrijf. Dit bedrijf was onbeleefd op het onbeschofte af. Er is veel geld betaald voor het transport en veel geld aan invoerrrechten (volstrekte willekeur die bedragen!). Wij hebben geprobeerd met de bij ons bekende contactpersonen bij GLE te overleggen. Er wordt echter niet gereageerd. Wij hebben het bedrijf via email aansprakelijk gesteld. Geen reactie. Van onze verzonden emails en whats app berichten zien we de leesbevestiging maar vervolgens is het doodstil. Wij hebben alle directieleden gemaild: hetzelfde verhaal: geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

De kosten voor de schade aan de auto willen wij vergoed hebben. Het bedrijf heeft de auto zeker weten verzekerd gehad tijdens het transport. Zij kunnen hun derhalve hun verzekering inschakelen om de schade te vergoeden. Omdat ik op Aruba woon kan ik het niet even zelf doen, anders waren we allang in Rotterdam geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLE Maritime B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLE Maritime B.V. ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen