Klacht Global collect: afschrijvingen zonder dat ik iemand heb gemachtigd

tafadal

u schrijft regelmatig bedragen af van mijn rekening die ik vervolgens weer terug laat boeken. Als u in opdracht van andere bedrijven afboekt zoals u beweert moeten u en ik toch reacties krijgen van deze transacties. Ik ga ervan uit dat u zonder mijn toestemming deze bedragen afboekt. Ik heb nergens iemand voor gemachtigd.

Misschien kunt u duidelijk maken wat ik moet doen om deze afschrijvingen stop te zetten en nog beter, dat deze nooit kunnen plaatsvinden. Hier zullen ook andere lezers baat bij hebben want ik ga ervan uit dat dit bij veel meer mensen gebeurt.

Global collect
    Geachte heer, mevrouw Ten Vaarwerk,

Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

Met de gegeven informatie kunnen wij niet uitzoeken welk bedrijf ons opdracht heeft gegeven uw rekening te debiteren.

Zou u zo vriendelijk willen zijn ons te voorzien van het 12-cijferig Ingenico ePayments referentienummer? Indien u geen 12-cijferig Ingenico ePayments referentienummer heeft kunt u ons dan voorzien van het gedebiteerde bedrag, uw IBANnummer en de datum van transactie?

Graag verzoeken wij u bovenstaande gegevens te emailen naar: cs@ingenico.com.

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Ilse
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.
    tafadal

Geachte mevrouw, beste Ilse,

Onderstaand zijn enkele van de automatische afboekingen die ik heb gemeld bij ING. Als u me kunt verlossen van deze ongewilde transacties dan graag. Ik blijf het vreemd vinden dat zowel de ING als uw bedrijf kennelijk geen invloed kan uitoefenen op deze voor mij illegale afschrijvingen.

Hartelijke groet,

Wim ten Vaarwerk

Boekingsdatum 16-10-2017
    Betalingskenmerk 3081240574A
    Ik ga akkoord met het Privacy Statement.
    Deze e-mail is afkomstig van ING Bank N.V., statutair gevestigd te Amsterdam, handelsregister nr. 33031431.

klantenservice@ing.nl
    8 feb. (5 dagen geleden)
    aan mij
    ING
    Geachte heer ten Vaarwerk,

Uw verzoek wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.

ING en de bank van de incassant controleren of u een machtiging heeft gegeven aan het betreffende bedrijf. Zo niet, dan krijgt u het geld terug. U krijgt hier binnen twee weken schriftelijk bericht over.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via 020 22 888 88. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Boekingsdatum 31-08-2017
    Betalingskenmerk 3026502031A

klantenservice@ing.nl
    8 feb. (5 dagen geleden)
    aan mij
    ING
    Geachte heer ten Vaarwerk,

Uw verzoek wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.

Boekingsdatum 04-08-2017
    Betalingskenmerk 2974832103A

Global collect
    Geachte heer Ten Vaarwerk,

Dank u voor uw reactie.

Op basis van de gegeven informatie heb ik voor u kunnen nakijken namens welke organisatie wij deze automatische incasso's hebben verwerkt.

In uw geval heeft Aviteo Ltd / Usenex ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

Voor verdere vragen kunt u Aviteo Ltd Usenext rechtstreeks benaderen via de volgende website: https://www.usenext.nl/support/contactformulier of telefonisch via 0049 1805 009 602.

Ilse
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.