Klacht Global Collect: automatische betaal facature stoppen van japancupid

snelderx

Hoi

Ik heb bij Japancupid een premium lidmaatschap gekocht voor een maand het koste 35,98 het bedrag is met iDeal betaald waar door het van mijn bankrekening afging. Maar toen ik op de website had ingelogd zag ik helemaal niks van mijn premium lidmaatschap terug waardoor ik het helemaal niet kan gebruiken. Het vervelende van de situatie is dat het een automatische betaal facature is waardoor er elke maand automatisch geld van mijn bankrekening word afgehaald.

Dat ze de automatische betaal facature laten stoppen zo dat er niet elke maand geld van mijn bankrekening word afgeschreven.

Global Collect
    24-Feb-2020 De heer Kolner per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?