Klacht Global Collect: Automatische incasso door Global Collect

Klachtnummer
# 354473
Gebruiker
Petsera
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Automatische afschrijving van Euro 15

De oplossing

Stopzetten automatische incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Nijkamp,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV via Klachtenkompas.nl.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service / Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen