Opgelost door Global Collect: Bedrijf niet te bereiken en geen idee waar we voor betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 552584
Gebruiker
Wilma
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er wordt iedere maand geld afgeschreven maar we weten niet eens waarvoor. Als ik het nummer bel dan krijg ik te horen dat ik niet bellen kan .
Als ik op de site klik krijg ik 1 of andere vage Engelse site . We hebben het geld nu een keer terug laten storten in de hoop dat het bedrijf zelf contact met ons op gaat nemen . ( gaat het niet rechtsom dan maar linksom )

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij verteld waar we dit voor betalen iedere maand .
Geboden oplossing
Ze konden mij vertellen waar ik voor betaal dus kon dit stopzetten .
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen