Klacht Global Collect: Beide bedrijven onbereikbaar.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 337988
Gebruiker
Istar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht 'n bedrag van 58 euro afgeschreven voor BlueSnap op 2 december 2018.
Globalcollect heeft alleen 'n fax. Via de website zie ik staan Ingenico support maar daar kom ik ook niet verder.
BlueSnap heeft 'n website waar ik ook niet verder kom.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en/of ik weten waarvoor dat geld afgeschreven is.
Rekeningnummer van hun is: NL14RABO0155503219

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Groskamp

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Wij hebben uw betaling ontvangen en op 04-Dec-2018 doorgestuurd naar BlueSnap Inc.

    Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met BlueSnap Inc via het volgende emailadres: support@bluesnap.com

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Istar
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is nog niet opgelost. Ik heb naar BlueSnap gemaild maar ik heb nog niks terug gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen