Klacht Global Collect: Betaald maar geen bevestiging of levering.

Klachtnummer
# 436005
Gebruiker
Spiritgirl91
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de Nike Store.com 2 paar Nike kinderschoenen besteld en via IDeal betaald aan Global Collect op 09-04-2020.
Schoenen zijn niet geleverd en ontvang ook geen bevestigingsmail.

De oplossing

Indien de schoenen niet meer geleverd kunnen worden me geld terug. Dat zou wel zo netjes zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    21-Apr-2020 Mevrouw Heijmans per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen